Dødsfald

Køge Sportsfiskerforenings tidligere kasserer Torben Johansen er afgået ved døden.

Torben var i perioden 2010-2015 kasserer i Køge Sportsfiskerforening. En tid som var svær for foreningen, hvor han trods modgang forsøgte at holde sammen på foreningen på den svære post det er at være kasserer.

Særligt brændte Torbens hjerte for ungdommen, hvorfor han fik skaffet fiskegrej til de unge, så også børn fra trange kår fik mulighed for at dyrke lystfiskeri.

Torben var en person der forsøgte at styrke visionerne, hvorved Torben utrætteligt forsøgte at finde veje for at styrke KSF internt som i offentligheden.

På vegne af Køge Sportsfiskerforening vil jeg godt kondolerer Torbens familie og ønske Torben god rejse og knæk og bræk med fiskeriet

*Bisættelsen har fundet sted.

John Østergaard
Køge Sportsfiskerforening