Æresmedlem – Holger Klausen

I forbindelse med Køge Sportsfiskerforening`s 70 års føselsdag, vil vi også fejre vores æresmedlem Holger Klausen.
Holger Klausen.
Blev udnævnt den 1/2-2003
Med følgende Kommentarer:

Langt medlemsskab af Køge Sportsfiskerforening – heraf en del år i bestyrelsen, turleder i flere år og arrangør af danmarksmesterskab og nordisk mesterskab i Havfiskeri, i Damarks Sportsfiskerforbunds konkurrencesektion for havfiskeri i 30 år, medstifter af Nordisk havfiskeunion.
God kammerat, udstråler glæde ved at fiske og intet fiskeri er for fint altid med på ture (stiller gerne op vis foreningen har brug for det) det har vi altid Holger.

Holger blev tildelt Danmarks Sportsfiskerforbunds GULDNÅL med følgende kommentarer:

Havfiskeri er hans gebet, og han har igennem mange år utrætteligt arbejdet for at fremme havfiskeri via forbundets havfiskesektion, ligesom han med samme ildhu har arbejdet for det nordiske samarbejde. Du er ikke kun bidt af havfiskeri, men også af Norge, og det siges, at du i den sydlige del er et næsten lige så kendt ansigt som i Danmark.
Du har knyttet mange gode kontakter til broderfolket.
Du har også været med i rekordudvalget, hvor de danske rekorder bliver godkendt. På forbundets vegne vil vi sige dig tusind, tusind tak for din mangeårige og store indsats for Danmarks Sportsfiskerforbund, og tak for dit engagement.
Det er Holger til højre (stort billede klik på det)

I forbindelse med NordM 2008 fangede jeg min helleflynder på 29,54 Kg og med den blev Jeg nordisk mester. Jeg blev i den forbindelse udnævnt til Sørøyborger af øens borgmester, og fik et borgerbrev, hvor der står:

Du har på tro og ære lovet:
1) altid at ha Sørøya med i dit hjerte
2) altid at være en god Sørøyambassadør
3) altid at sprede det stolte budskab om Sørøya og dens fortræffeligheder til alle øre som vil høre

Du er med dette udnævnt til Sørøyborger
måtte held og lykke følge dig som Sørøyambassadør
19. juli 2008