Kystudvalg

KSF Kystudvalg

Er du medlem af Køge Sportsfiskerforening eller interesseret i at melde dig ind, kan vi nu tilbyde dig kystfisketure med guide/KSF medlemmer, hvor du kan få indføring i havørred fiskeriet.
Er du medlem af Køge Sportsfiskerforening er turene gratis ud over udgiften til benzin.
Er du ikke medlem af Køge Sportsfiskerforening koster det 50kr. pr. tur plus benzin og du kan deltage på 2 ture, før vi vil bede dig melde dig ind i Køge Sportsfiskerforening for at kunne deltage på flere af vores ture.
Peter Villquist og Allan Knudsen er udvalgsformænd for KSF Kyst Team.

Sammen vil vi tilbyde vores medlemmer og interesserede ture, hvor du vil blive indviet i valget af fiskeplads, teknik, vind, vejr og vand, hvordan du læser en fiskeplads, samt hvordan det er hensigtsmæssigt at bevæge sig på kysten.
For at deltage kræver det ikke dyrt grej eller erfaring med kystfiskeriet. Du skal blot medbringe spinnestang, hjul, blink eller en fluestang, fluehjul og fluer, samt et par vaders.

Vores motto er at alle er velkommen. Vi fanger ikke kun fisk, men vi fanger også fiskeoplevelser sammen.