Dødsfald

Køge Sportsfiskerforenings æresmedlem Holger Klausen er afgået ved døden d. 21.3.2022. Holger blev 83 år.

Holger var i mange år en af de drivende kræfter i KSF. Både som bestyrelsesmedlem, som fast dirigent på årets generalforsamling og som arrangør af mange foreningsture og arrangementer.

Holgers hjerte brændte for flere fiskeformer – sø og å fiskeriet men især havfiskeriet. I 80’ere og frem til 00 erne var Holger fast deltager og ofte arrangør på foreningens havture og når der skulle afholdes kredsmesterskaber eller DM i havfiskeri. Vi er mange der har nydt gode stunder med Holger på en kutter, både når der skulle hygges og når der skulle fiskes konkurrence. Det blev også til uforglemmelige ture til Nordnorge, hvor vi havde fantastisk fiskeri.

Holger nød at fiske i åen. At mede aborrer gav ham ro i sjælen, mange oplevelser og gode måltider – han elskede aborre filletter. Det var altid hyggeligt når man var sammen med Holger.

Vigtigst af alt var Holger bare et fantastisk menneske, som med sit smil og sit mojn bare var det naturlige samlingspunkt. Han var super god til at inkludere alle, unge som gamle og alle de indsatser han gjorde for KSF, gjorde at ham blev udnævnt til foreningens hidtil eneste æresmedlem.

I de seneste år drillede helbredet, hvilket gjorde at der ikke blev fisket som før, og da han mistede sin elskede Kis, var der ikke mere tilbage. Nu er Holger gået til de evige fiskevande, og vi er mange der vil savne ham.

ÆRET VÆRE HANS MINDE.

På KSF’s vegne