KSF Laksetur til Sneum å

Så er det nu!! tilmeldingen til KSF laksetur d. 2 til 4 september 2022 er officielt åben.

Pris:
Turen koster 700kr, og for den pris får du en hytte (som deles med andre) med bad/toiletter, køkken, strøm m.m. og selvfølgelig fiskekort til Sneum å.

Turen:
Om du er ny eller erfaren laksefisker, har Sneum å rigtig meget at byde på. Det er en å som er nem at gå til og fiske effektivt i, så der er gode chancer for en laks på krogen. Er du tvivl om dit fiskegrej er i orden til sådan en tur, er du mere end velkommen til at skrive til arrangøren (Elliot Andersen)

Tilmelding:
Tilmelding er bindende og man tilmelder sig automatisk ved betaling. Tilmeldingsfristen løber til og med den 1. august 2022.
Betaling sendes til MobilePay på 597474 samt dit medlems nr. og navn.

Den konkrete pakkeliste vil komme når du har tilmeldt dig og vi håber at du er frisk på at prøve noget fiskeri som ikke rigtig kan opleves på Sjælland. Tilmeld dig og vær med til at gøre det til en superfed og hyggelig tur hvor fiskeriet og fællesabet vil være i centrum.Hvis du skulle have nogle spørgsmål, er du mere end velkommen til at skrive direkte til Elliot Andersen