Vanløse Put and Take

KSF indbyder alle i foreningen til en hyggelig tur i Vanløse Put and Take den 25 april 2021.

Vi har lejet søen hele dagen, og det er aftalt med ejer, at de så vidt muligt prøver at lade søen kun være åben for KSF. De har dog nogle gæster, som måske ikke vil se søen er lukket, og dem ønsker ejer at vi også lige gør plads til. Ejer vil yderligere sørge for at der den dag vil være godt med fisk i søen.

Ønsker man mere information om selve søen og fiskene i søen, så kan man læse alt på deres hjemmeside her.

• Arrangementet er fra solopgang til solnedgang, og man bestemmer helt selv i hvilket omfang man ønsker at deltage.
  • Vi har brug for din tilmelding i formen herunder, så vi lige kan give ejer besked om hvor mange vi bliver, så HUSK at tilmelde dig.
  • Arrangementet er gratis så længe du kan fremvise et gyldigt KSF-medlemskort (Så husk dette)
  • Grej, og alt hvad du skal bruge på denne dag, medbringes selv, da hverken KSF eller Ejer stiller grej til rådighed.
  • Der vil være plads til ca. en 20-25 personer, og vi lukker tilmeldingen hvis vi nærmer os dette antal, så der er plads til de tilmeldte.
  • Der vil på dagen være en lille konkurrence.

*****FRIST FOR TILMELDING*****

Tilmelding er slut.