Æresmedlem – Gert Stahl Jacobsen

Gik du glip af generalforsamlingen d. 26 januar?

Både referat og formandens beretning vil være at finde på hjemmesiden inden længe.

Til gengæld gik du glip af udnævnelsen af KSF’s nye æresmedlem, Gert Stahl Jacobsen, der som dirigent normalt leder generalforsamlingerne med sikker hånd.

Dette punkt var Gert dog overhovedet ikke forberedt på, og han så en smule rådvild ud, da Bjarne Christiansen pludselig rejste sig og begyndte at tale. Herefter fulgte en række af taler, som du kan læse i sin fulde længde på hjemmesiden – Se mere her.

Gert glemmer nok ikke denne generalforsamling lige med det samme – Det gør vi andre heller ikke. 😍

Kort fortalt blev Gert udnævnt med følgende kommentar:
For sit store og mangeårige engagement og sit store hjerte for Køge Sportsfiskerforening.

Et stort tillykke til dig, Gert – Det er fuldt fortjent.

Tak til alle talerne, og tak til alle dem, der i “hemmelighed” har været med til at planlægge og har bidraget til dette.

Venlig hilsen,
Køge Sportsfiskerforening