Nyhed – Nyt fiskevand i Tryggevælde å.

Kender du det, at man næsten ikke kan vente med at fortælle en god nyhed? Sådan har bestyrelsen haft det de sidste par uger 🙂

Det er i øvrigt ikke en hemmelighed, at bestyrelsen konstant arbejder på at skaffe mere fiskevand til foreningen.

Vi har nu den udsøgte fornøjelse at fortælle, at bestyrelsen har indgået en aftale om fiskeret med to nye lodsejere.
Det betyder, at du som medlem af KSF nu kan fiske på et helt nyt stykke af Tryggevælde å, hvor KSF ikke har haft fiskeret før.

Der er tale om 680 meter på østsiden af åen opstrøms Strøby kirke med særdeles gode parkerings- og adgangsforhold.
Åen er på hele strækket fint bred og har en god dybde – Specielt i de 6 sving, der er på strækket.

Vi har navngivet strækket “Zone 6 – Kirken”, og der vil blive opsat skilte inden for få uger – Brug det digitale kort, når du fisker på strækket indtil skiltene er sat op.

Se den nye zone på KSF’s digitale kort over Tryggevælde å – Klik her

Bliver klubmesterskabet 2021 vundet på baggrund af fangster i denne nye zone?
Det er absolut ikke umuligt – Det er endda meget sandsynligt 🙂

Knæk og bræk i den nye “Zone 6 – Kirken”

Venlig hilsen,