Tilmelding af fangster til klubmesterskab

Husk man sagtens kan tilmelde sine fangster til klubmesterskabet på mail præcis som Claus har gjort med disse fisk læs hans fangstrapport her:

“Jeg vil gerne tilmelde to fisk til Klubmesterskabet, som er fanget i Tryggevælde å.Rimte på 2750g og 54 cm lang, fanget den 20.marts i Zone 7a i Tryggevælde å.Der var en del fisk i det uklare vand, og de var meget urolige. Jeg havde svært ved at kroge dem, men fik dog pludselig et godt, tungt hug. Da den rullede i overfladen, kunne jeg godt se, at det var en rigtig fin fisk. Den stak af ved første forsøg, men anden gang fik jeg skovlet den op i nettet. En herlig fed fisk.Brasen på 2,9 kg og 61 cm lang, fanget den 14 marts i Zone 7a i Tryggevælde å.Stangen flexede helt ned i håndtaget ved modhugget, og det var nærmest umuligt at flytte fisken, der hele tiden gik tværs på strømmen. Det viste sig senere, at den havde fået linen viklet om den ene brystfinne og derfor virkelig kunne udnytte sin bredde i strømmen.
Med venlig hilsenClaus Søndergaard,
medlemsnr. 158155″