Vanløse Put and Take

/ Generelt

KSF indbyder alle i foreningen til en hyggelig tur i Vanløse Put and Take den 31 Oktober 2020.

Vi har lejet søen hele dagen, og det er aftalt med ejer, at de så vidt muligt prøver at lade søen kun være åben for KSF. De har dog nogle gæster, som måske ikke vil se søen er lukket, og dem ønsker ejer at vi også lige gør plads til. Ejer vil yderligere sørge for at der den dag vil være godt med fisk i søen.

Ønsker man mere information om selve søen og fiskene i søen, så kan man læse alt på deres hjemmeside her.

• Arrangementet er fra solopgang til solnedgang, og man bestemmer helt selv i hvilket omfang man ønsker at deltage.
  • Vi har brug for din tilmelding i formen herunder, så vi lige kan give ejer besked om hvor mange vi bliver, så HUSK at tilmelde dig.
  • Arrangementet er gratis så længe du kan fremvise et gyldigt KSF-medlemskort (Så husk dette)
  • Grej, og alt hvad du skal bruge på denne dag, medbringes selv, da hverken KSF eller Ejer stiller grej til rådighed.
  • Der vil være plads til ca. en 20-25 personer, og vi lukker tilmeldingen hvis vi nærmer os dette antal, så der er plads til de tilmeldte.

*****FRIST FOR TILMELDING*****

Du/I skal senest den 20 oktober 2020 give besked i formen herunder.

Indtast dit fulde navn
Vælg antal deltagere
Indtast kun navne her, hvis du tilmelder flere end dig selv