Kontingent for 2020 via indbetalingskort (Girokort)

Kære medlemmer af KSF,

Vi oplever pt et irriterende problem i vores medlemssystem.

Problemet gælder kun for jer der har betalt kontingent manuelt for 2020 via et indbetalingskort (Girokort).
Dvs – Det gælder ikke for jer med automatisk træk via PBS, og ikke for jer der betaler via KSF’s selvbetjening med kreditkort.

Betalingerne via indbetalingskort (Girokort) ER modtaget i banken, men vi modtager ikke information om HVEM der har betalt disse indbetalingskort. Det er selvfølgelig fejlmeldt, og vi afventer pt at banken løser problemet.

Vi er derfor nødsaget til at bede jer, der er ramt af dette, om at medbringe dokumentation for betaling via indbetalingskort, når i fisker i foreningens vande. Feks. et print fra netbank.

Så snart problemet er løst melder vi ud med det samme – Vi beklager ulejligheden

Her er den lidt mere tekniske forklaring til jer der ønsker det:
Når et indbetalingskort bliver betalt, så går betalingen ind på KSF’s bankkonto.
Herefter sender banken betalingsoplysningerne til NETS. NETS sender derefter informationen til vores medlemssystem (Winkas) – Dette sker via såkaldte dataleverancer (Type 602 filer).
Problemet lige nu er, at banken ikke sender denne information videre til NETS.
Derved får KSF ikke informationen fra NETS ind i Winkas om hvem betaleren er.

Kassereren