Ændringer til klubmesterskabet

I bestyrelsen søger vi konstant at gøre KSF’s aktiviteter mere attraktiv for både nuværende og potentielt nye medlemmer.

I samme ombæring som kystudvalgets lancering af det selvstændige kystmesterskab ønsker bestyrelsen at gøre klubmesterskabet mere attraktivt for foreningens medlemmer, også for de der primært fisker efter én bestemt art.
Sagt på anden måde: Klubmesterskabet får en mindre make-over med effekt fra dags dato.

Ændringerne er således for arterne:

• Alle arter i klubmesterskabet får samme præmiestruktur som det selvstændige kystmesterskab, dvs:
    – 1. Præmie: Gavekort på 1000 kr
    – 2. Præmie: Gavekort på 500 kr
    – 3 Præmie: Gavekort på 250 kr
    Herudover trækkes der lod om 2 gavekort á 250 kr for alle tilmeldte pointgivende fisk per art
  • Arten “Havørred på KSF klubtur” fjernes

I det samlede klubmesterskab er præmierne stadig:
– 1. Præmie: Gavekort på 2000 kr
– 2. Præmie: Gavekort på 500 kr
– 3. Præmie: Gavekort på 300 kr

Med disse ændringer håber bestyrelsen, at flere af KSF’s dygtige fiskere har lyst til at være med i klubmesterskabet – Klik her for at læse alt om klubmesterskabet.

Knæk og bræk.

Mvh