Hærværk og politianmeldelse – igen!

Under 24 timer – Så længe nåede flere af de nye skilte at overleve ved slusen ved Tryggevælde å.
Endnu engang er der nemlig begået hærværk på foreningens skilte.

Vi sætter alle kræfter ind på at den eller de skyldige skal stå til ansvar for dette.

Det er fuldstændig uacceptabelt og helt respektløst mod foreningen og de frivillige, der har lagt meget arbejde i disse skilte. Det er derfor selvfølgelig politianmeldt med ønske om straf og erstatningspligt for den eller de skyldige.

Vi vil derfor gerne opfordre alle, der ved noget, hører noget eller har set mistænkelige personer i området omkring slusen i tidsrummet mellem fredag kl 17 og i dag, lørdag, kl 17.30 til at kontakte bestyrelsen – Enten per mail til kasserer.ksf@gmail.com eller per telefon til foreningens formand, John østergaard, på tlf: 2751 4841
Alle informationer videregives til politiet.
Det er selvfølgelig også muligt selv at kontakte Midt- og vestsjællands politi direkte, hvis du har oplysninger om dette hærværk.

Køge Sportsfiskerforening