Generalforsamlingen d. 28/01-2019

I en velfortjent pause på generalforsamlingen blev Køge Sportsfiskerforenings 75 års jubilæum fejret med lagkage af de fremmødte.
Vi nøjes med billeder af kagen, da vi helst ikke vil afsløre de mest kageglade KSF medlemmer – Ingen nævnt, ingen glemt. 🙂

Der blev yderligere uddelt præmier i klubmesterskabet, og her lidt billeder af nogle af vinderne, der alle modtog deres respektive gavekort til Aktiv Fritid i Køge.

Tak til alle de fremmødte for en meget positiv generalforsamling, hvor der igen kunne konstateres fremgang for KSF på alle fronter.

(Ansvaret for de manglende billeder af flere af vinderne påtager kassereren sig – Telefonen har ganske enkelt ikke gemt flere af de billeder, der blevet forsøgt taget – Undskyld!)